風球又打到黎啦 今年好似好多風球打咁
上一次就8號 今次仲勁 9號
早上 我訓到死咗 訓得最晏ge一次 好耐都冇試過啦
之後俾娜姐吵醒咗 話 [11點啦 仲唔起身] 咁喔
之後我同瑚瑚先起身 以為咩事 原來係叫 去飲茶 哈哈
所以勁速梳洗 落樓下飲茶 好耐都冇一家人去tea tea 它啦 嘻
嗌咗好多野食 不過有d野食都停咗供應 太多人去飲啦 忙死
個個都唔洗返工 一家大細去食野 我哋都唔例外 呵
食完返返屋企 超大風 仲要吹埋d雨過黎 結果濕曬
所以我同媽打都要以奔跑形式衝返屋企 d走廊有得遮 變成冇得遮 [@=___=@'']
風球日子 在家勁舒服 [。^︺^。]
|