今日美術堂我地整燈啊~~~~我同蘇蘇一斉"鹼"左一個比較好少少ge一個燈黎做~~
點知被女班她地話~~~原來個個燈係阿奶整ga~~~唉~~~~蘇蘇又唔講~~係都要講我~~......好.......慘..........
不過我都知-係玩下ge姐~~~~算~~~~我大方原諒她地~~~~

下午ge普通話堂我地考口試~~~本來就好地地ge~~~點知個個死阿ben無端端話我~~~
之後我咪話返佢囉~~~點知搞到我被miss話~~~唉唉~~~都唔係我錯~~~~最衰都係個個阿ben~~~哼~~~~
我以架真係好憎上普通啊~~~明明係普通堂~~又唔係中文堂~~~
但miss都要我地作文~~~~唉~~~~平時已經夠煩ga啦~<---[上其他堂]~~
以架上普通堂都要煩~~~~~唉~~~~

|