好累啊今日~~對左部電腦一個下午~搞到我對眼勁累同痛~~我咁樣冇謂都係為左個份家政Project渣~唉唉~~最衰miss啦~又唔肯遲d先交~唉唉~~其他功課都未做過啊架吓~ 唉唉~~~~
4/5我要做兩個分享啊~~超煩啊~~都唔知點算好~~鳴鳴~~
如果以架個時間可以停頓ge話就好囉~~~咁我就有好多時間休息同做功課~