琴日,
發左一個好可怕既夢..(≧ω≦)
夢見郭生住起我對面牙!!想死..(≧▊≦)
成日都過黎我屋企玩..(>.<)
點解牙..點解牙..
我會發埋一d咁低能既夢架(=.=")
我一定要去睇睇心理醫生啦!!
咁次大件事啦!!
點算好呢??
有無好心人可以幫下我呀?..XD
睇緊我個BLOG既你..
一定要留低cm幫下我呀!!嗚嗚
thx..(≧▽≦)
我係吾係一個好人..
我都吾知喎>.<
又是我都幾無奈架!!
有時做下好人,有時做下衰人...
有時做左好人又比人話..嗚嗚T_T
做左衰人,又比人話你衰格..
好人同衰人之間可吾可以得以平行呢?
各位睇個我個BLOG既朋友仔..
請你地留一個cm比我牙..thx
今日好無聊牙!!
同細佬去左E-MAX度參加一個叫"Disney Summer Camp"
個Camp勁悶牙..就死啦..去到即刻o哂≧ω≦
玩埋d低能野= =
跟住返到黎就同Sman仲有細佬去食M記
食完就起到玩左一陣跑..卡卡卡....XD
跟住鄧宛黎左..超開心~
然後我叫Sman幫我整左個blog
好開心~好開心..哈哈哈
睇緊我個blog既你
記住留個cm呀
如果唔留...我以後都唔睬你...卡卡卡