多個朋友...好過多個敵人XD
最愛朋友...卡卡卡
Cutie_Ying
暱稱: Christine♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
返學無耐..就要傷心啦...
好緊張牙~2D班(≧^≦)
聽日要返學啦~(=.=" ...
無聊的一天..xd(≧ω≦...
苦惱的一日(≧︿≦)
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
☆小宛子既xanga★*]]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 262
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


一個可怕的夢(☉︵☉) 分類: 未分類

琴日,

發左一個好可怕既夢..(≧ω≦)

夢見郭生住起我對面牙!!想死..(≧▊≦)

成日都過黎我屋企玩..(>.<)

點解牙..點解牙..

我會發埋一d咁低能既夢架(=.=")

我一定要去睇睇心理醫生啦!!

咁次大件事啦!!

點算好呢??

有無好心人可以幫下我呀?..XD

睇緊我個BLOG既你..

一定要留低cm幫下我呀!!嗚嗚

thx..(≧▽≦)

2007 年 8 月 29 日  星期三   晴天


我是否一個好人??(哈≧ω≦) 分類: 未分類

我係吾係一個好人..

我都吾知喎>.<

又是我都幾無奈架!!

有時做下好人,有時做下衰人...

有時做左好人又比人話..嗚嗚T_T

做左衰人,又比人話你衰格..

好人同衰人之間可吾可以得以平行呢?

各位睇個我個BLOG既朋友仔..

請你地留一個cm比我牙..thx

 

MY BLOG新開張~多多支持!! 愉快 分類: 未分類

今日好無聊牙!!

同細佬去左E-MAX度參加一個叫"Disney Summer Camp"

個Camp勁悶牙..就死啦..去到即刻o哂≧ω≦

玩埋d低能野= =

跟住返到黎就同Sman仲有細佬去食M記

食完就起到玩左一陣跑..卡卡卡....XD

跟住鄧宛黎左..超開心~

然後我叫Sman幫我整左個blog

好開心~好開心..哈哈哈

睇緊我個blog既你

記住留個cm呀

如果唔留...我以後都唔睬你...卡卡卡