今日約左小man&小鬼~ 我出左mk搵小鬼先.. 之後諗住等小man~ 點知原來lum都出黎~ 但佢要3點先出到黎~ so同小鬼行陣先~ 陪佢去買3買鞋~ 點知我都俾佢引到.... 買左對鞋~xdd 之後行左一陣... lum黎到... 陪佢行多陣就去搵小man~ 一齊去左搵呀wiz俾$同野佢就出左cwb啦~ 行東角....影貼~ 之後走人... 明天請早呀~ PHOTO~":