今日....好悶...冇野好做....唔打得ball
唉............................溫書==
今日.....我去左閱覽室溫書........sorry ar 兒姐~~~
晚上...我同小豬.胡屎.仲有一個...我唔記得左佢叫咩==
我係天逸打ball打到右手傷左.....不過d人真係好好玩