| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
| 2010-03-30 |
分類: 未分類 |
事件完了....我都唔會再幫手落去
我唔會再幫任何人...既然天慧唔幫..我都唔會再幫手...你地鍾意點就點...
|
2010 年 3 月 19 日 星期五  |
| 2010-03-19 |
分類: 未分類 |
今日真系正斗!!!
神咁早約左樺食早餐...
去左食大快活
我成日都聽到人講佢d滑旦好滑
咁今日就食下啦,,,,點知...我睇唔到有旦,,,
只系見到1d好水既旦,,,,shit,,,當然滑啦...都唔撚熟
1食,,,肚痛,,,1路痛1路上堂...唔知點解lunch冇事wo
ohoh!!!...落左去啊公...嘩好多人啊....咁最系食飽飽閃人...
點知1返到去又痛過....FXXK....痛到HRT..去左聽野,,,我痛到訓下訓下
仆街1出學校門又冇事....都唔知系唔系間學校有問題!!!
又落去啊公到,,等樺...點知.....\./
系咁食野...食完呢樣又食第樣,,,食腸食雪糕飲荳奶,,,仲有好多好多
一路睇我最愛既士道..
等啊等等啊等...等到成5點幾樺終於出現
點知,,,1講曹操曹操就到,,,見到個仆街仔...
樣柒柒咁,,,見到我地唔撚講野,,,ON下ON下咁
我笑撚左出聲...FB咁撚勁...系街ON99....好快就走撚左
咁我地5點半就走左...
返到家同啊妹MSN...我系咁串佢^,,,^<-------好衰啊
跟住我就1個人打邊爐...我老豆去左飲,,,我媽返緊工..
D料就系上次打邊爐d野食唔哂...
咁就食啊食,,,好快比我清哂.,.,.
咁就繼續同啊妹MSN,,,點知個肚凸然勁痛,,,,,
屌,,,今日痛左N咁多次啦...又黎
好爆石工程開始...
--------------------------------------到些為止-------------------------------------
介紹1首歌比大家聽....就系張繼聰的作品:這一秒
相信好多人都聽過...味聽過就快D DOWN
聽過就快D再聽啦
歌詞:
為何相戀就只懂佔有
和平分開樂意接受
曾經說過不愛別個
難道堅守只有我—個
沿途風景共你飽覽過
為何今天犯了有第三者的錯
假使未容得下我
誓盟契約 仍可保證麼?
時間這個兇手 請你放開手
我沒有感受 只得半秒內疚
時間卻賣不走 所有回憶快樂還是有
若果不配作情侶 不必盡力留下證據
從來相戀最終都分手
何妨苦等下次邂逅
曾經最愛可會是錯
其實—早該要放低我
沿途一起或許不察覺
原來一早在你眼內找不到我
今天又重新學過
若然要愛 便忍得痛楚
時間這個兇手 請你放開手
我沒有感受 只得半秒內疚
時間卻賣不走 所有回憶快樂還是有
若果不配作情侶 不必盡力留下
時間會否幫手 洗刷這傷口
放下了感受 也許可當作朋友
無謂要講出口 驀然回首 這份情未夠
用這一秒看著我 這一秒記念我好麼
花一秒當做送給我
希望大家鍾意啦
|
2010 年 3 月 18 日 星期四  |
| 2010-03-18 |
分類: 未分類 |
表明立埸
樺系我兄弟,,,我不息1齊都會攬佢....夠做埋黎,,,睇我埋唔埋你單
--------------------------------------------------------------------------------------
你做咩搞到就黎分手啊...
聽到呢個消息,,,我好心痛
我都唔知點解.....之後我個心碎開'''
我聽到有人話排隊同你拍拖,,,
我問佢邊個講...佢話你講
點解你要咁講...好玩嗎?!?!
你咁講我心痛左好耐
我唔系扮哂野...我對你既愛幾時都咁真
只系你唔知,,,你以為我玩玩下...
到左呢個地步,,,我都心灰意冷
我愛玩...現在的我只會玩,,,因為你...我不會認真愛第個...
我只好說,,,我1直放不下你
我只好說...你給了我最開心的單戀.....哈哈
我也只好說,,,這是我的問題.......因為的是傻的!!!! |
2010 年 3 月 15 日 星期一  |
| 2010-03-15 |
分類: 未分類 |
今日好早起左身啊-3-...6點9...比起平時早左好多
哇我都覺得自己好勁啊!!!
之後同+樺去左M記食早餐....哈哈佢請啊!!!多謝+樺
OH,,,,SHIT,,,,4A劉華,,,,救命啊....令仔到啊呀!!!
可能呢2日食錯野,,,3-4堂個肚痛到媽媽聲!!!1放LUNCH就返家....
之後食左D藥,,,好返好多...我用左1個字出返香港仔,,,,食左小小野就返去
哇哇哇,,,歷史堂要交PRO...點知-3-哈哈哈...做錯左第2份
搞到扣分又要抄書....激死我啦\./
放學去左睇人打機,,,勁好笑,,,笑爆咀(啊個咀好痛)
今日過得幾開心!!!
================感情線================
- 我諗我放下了...我在心我是否做對....
愛情本來系把歡樂效給人,,,,但我只收到傷心....
(我在等你們分手)=變左(睇你幾時散)
哇語氣變左好多,,我終於明白咩叫由愛變成恨
不如講返點解我會冇啦啦唔中2你啊....
你有大小姐脾氣
你做D野出黎好傻!!!(我最最最憎人低低地咁)
我最憎女仔既野,,,你做齊...我以經冇左之前對你咁感覺!!!
個隻心動既感覺冇哂LU....
令我諗起,,我最愛既作家寫既小說....
(其實人人心中都有1次小精靈,,,當你見到你中2既女仔,,,小精靈就會把門打開...入了去就不會出黎.....
但當個人以經變心,,,小精靈就會開門走出黎...)
我諗我隻小精靈以經走左...
我諗好多人都會覺得我花心....但我以經用左1年半啦...夠啦
格言又要出黎啦:我冇錯,,,就算錯都系呢個世界既錯!!!
我應唔應該搵過第個呢...我自己答:我會.....但我怕食檸檬的感覺,,,我人生最愛個2個都請我食
我實在怕了...
其實我有野想問好耐
我想問大家對住自己愛人會唔會介意樣貌??!!身材??!!
我自己就不介意啦,,,我中2人有智慧嫁,,,內在美才是重要
其實樣不是唔重要,,,唔好太差就ok啦
系唔系覺得我好好呢.....
妹啊妹,,,我幫你比返d野個8婆啦!!!
|
2010 年 3 月 14 日 星期日  |
| 2010-3-14 |
分類: 未分類 |
今日同啊妹同家姐個女BBQ
見識到煙燻野食啊,,,,,,,
報紙比炭還要大火haha^^笑死我
講多次我宜家冇女朋友,,,個個系我fd黎嫁咋...妹唔好亂諗野
更加唔好亂講野!!!!殺左你啊
今日都玩得好開心既
之後去左西村HEA.,,,同小朋友搶機打!!!超悶\./
終於返得屋企,,,同妹MSN令我諗返起之前同媽嘈既野
我覺得自己大個左啊......
忍忍忍....百忍成金啊,,,啊妹
ps...我家姐個女,,,我點叫佢
.....................................................................................................
我仲應該等呢1個人嗎?!?!
我開始覺得心灰意冷...系我最傷心既日子比我識到你
我系唔系好衰...冇啦啦咁樣...但我老表話宜家仲後生點解唔玩下先呢....
我又覺得岩WO...我自問做足100分,,,你唔識珍惜我,,,我放棄都好岩...
我又要用返自己既格言:咩都唔系我錯,,,,系個天錯
成個人當堂輕鬆哂....
但我應該追第個女仔嗎?!?
---------------------------------------------------------------------------------------------
- 限我以半年時間對你慢慢的心淡
錯錯錯...我要用半支煙的時間就對你死心....
但講我就勁.....得既話就唔會比人話痴心情長劍啦,,,fd幫我改嫁!!!
我口說放下,,,但3秒後就會掛住你,,,點算啊點算啊!!!!
我會爆嫁,,,我都系正常人黎嫁,,,,我不是機械人...我都人脾氣....
所以我發脾氣個陣,,,,希望大家可以睇諒下我....最多你唔開心個陣
我就返你啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|