今日系我最like既下雨天呀,好開心呀,天色陰暗,滴滴答答的雨聲真系好聽,
不過最好就配一首純音樂啦`最岩就系呢個時候落啦,可以中和下考試既氣氛~
琴日知道左一個消息,真系好開心呀,佢終於結左婚啦,不過另一方面又覺得好吾開心,
佢結婚都吾同我講,不過好啦,接受你既道歉,再一次恭喜你呀,記得要保返D相比我睇呀,
haha~琴日睇左一張,真系好好睇呀,冇呃你架.....不過你baby出世各陣一定要同我講呀,
如果再吾講,就一定嬲死你,實吾原諒你架....