°-`▩ °[*♫ weNg² ]!`-* [U™ ♀
DINGU
暱稱: WENG
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
廣告
放假
^^
正'
2010-01-07
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 159
今日人氣: 5
累積人氣: 4640
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


wIN !!! 開心 分類: 未分類

08.04
一訓就訓到 中午""
冇出過去.. 7點約左夾歌<也除消了>
誰知道..打風了..仲要掛埋8號tIm (天鵝 =x=")
本身諗住搞唱k架?
noW'只好待在家中..  渡過'
Joan~ 你就好lA*可以同屋企人一齊食飯. &切蛋糕"生日快樂Ar"
我果晚連飯都冇得食.. ...
屋企人以為我出街食*冇煮我飯
12點先煮公仔麵食;;
一路食..一路同表弟睇 <<頭文字D>>
生日倒數..都吾記得左'正係識望住電視••• ••
不過:收到好多msg 開心!!!
----------------------------------



08.05 正日
4點本身約左幾位老朋友一齊出黎飲野*
可惜有幾位..比周公"夫佬"了{在家中熟睡}
最後.. ...只有兩位美女陪同^
去左E.Skimo飲野 !!!
少不了影貼~ haha~

....................................................
g後~去左MR.  BAND ROOM 夾BAND!!!
夾完BAND,, 去搵屋企人& best fd"
食pIzza hUt

晚上paRtY~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
過得很開心*

08.07
今晚7點正''
係高士德宣道堂<勵志歌唱比賽-決賽>
我GE隊伍係E.M.H

wIn了第2名

                         tHE  enD"  =]

08.08就要番鄉下了*08. 27號先番澳門!!!

各位seE  yOu lAter 

 






訪客留言 (返回 DINGU 的日誌)


simoncanko 於 2009-09-02 08:54 PM 發表:
cm令女
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thQ令仔
Posted at 2009-09-02 11:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jack_Hou 於 2009-09-01 12:43 AM 發表:
cmmm-]'
真係靚左好多wor;;
kaka'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

no La"" 呵*
Posted at 2009-09-02 12:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHAN516 於 2009-08-31 08:14 PM 發表:
恭喜~
cm" for you~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thQ^^
Posted at 2009-09-02 12:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



puppylovely 於 2009-08-19 09:43 PM 發表:
haha.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

kaka.
Posted at 2009-08-27 04:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bully_925 於 2009-08-15 02:29 AM 發表:
好中意你個背景''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈"傻婆!!!
Posted at 2009-08-27 04:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



EriC0427 於 2009-08-10 09:30 PM 發表:
C0mmenT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

tHZ=]
Posted at 2009-08-27 04:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



simoncanko 於 2009-08-10 04:45 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

helLo^^
Posted at 2009-08-27 04:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ken28 於 2009-08-09 09:21 PM 發表:
等左你n爆耐電話=-='' 點知都收唔到'' 諗住去飲野tim
大過女la....haha 又老左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈''吾記得左叫埋你tIm><"
Posted at 2009-08-27 04:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qweasd0147 於 2009-08-08 02:11 AM 發表:
cOmMeNt~~
巴屎閉啦 你 haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

kaka.. 我不嬲都咁西利架la!*
Posted at 2009-08-27 04:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]