°-`▩ °[*♫ weNg² ]!`-* [U™ ♀
DINGU
暱稱: WENG
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
廣告
放假
^^
正'
2010-01-07
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 159
今日人氣: 5
累積人氣: 4628
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


發燒 分類: 未分類

 2009.09.04 

 今日係第一日番學! 

 但.. ...我卻發高燒了* 

 上了一堂班主任的課~ 

 感覺真的很不爽的說:" 

 點解要係第一日發生咁不幸gE事!!!

 "小息後到校醫室搵校醫幫拖" 

 探熱後38.9度(高燒) 

 HeLp""Me

  學校即刻吾比我番學~ 

 叫我打電話比屋企人送我番屋企好好休息..

    跟住去睇醫生 

 點知屋企又出了拱北..

 唯有自己番屋企..訓住等

 屋企人番左黎.

 帶左我去睇私家醫生..

  探熱..都係38.9度! 

 點知私家醫生原來冇得睇有冇患上H1N1

  跟住..同媽媽行去學校對面gE  ~

<< 黑沙環衛生中心 >>

       睇醫生又探多次熱*39度 

 Oh>超高燒 

 醫生要我..退左燒先比番屋企

 咁咪有排Lo ..自己一個好悶r"

 12點30分.探熱38.1 度

 醫生話可以番屋企了? 番到屋企食粥..

 探熱37.5度退燒喇!!!

咁西利gE我 ~

 So,由2點訓交~6點先起身..

 一起身探多次熱..39.3度

 hELp 

 食晚飯*食藥*係床到敷冰抖抖*  

 食粥*係咁飲水*  

 好辛苦   =]

聽日gE( SHOW•WHAT  & 火樹銀花)

雖然黎吾到 ~bUt;  NOW'Z GoOD Show!   

eNd//

 






訪客留言 (返回 DINGU 的日誌)


nick0125 於 2009-09-08 05:06 PM 發表:
我上個星期燒到39..@o@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

原本我倆是同病相連!!! (但NOW你好了><")
所以不算數..XD""
Posted at 2009-09-08 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qweasd0147 於 2009-09-08 12:00 PM 發表:
講下笑姐
(拜神中) 保右大佬weng早日好番 0.0 xdxd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死仔!講d咁Ge野..想死r ~
哼哼哼哼哼*
Posted at 2009-09-08 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qweasd0147 於 2009-09-08 11:58 AM 發表:
0.0" 洗5洗燒定d銀紙比你落去洗牙? xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



simoncanko 於 2009-09-05 01:10 PM 發表:
加油 = =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係係係.. .>>
Posted at 2009-09-06 08:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fw730 於 2009-09-05 07:12 AM 發表:
最驚變h1n1-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不會吧!><
Posted at 2009-09-06 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YESEA1113 於 2009-09-05 02:32 AM 發表:
保重.................'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯"
Posted at 2009-09-06 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



like9394 於 2009-09-04 10:39 PM 發表:
行來行去 吾燒都有燒啦- -"
燒死魚!! 哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吐口水講過><''死肥仔~
Posted at 2009-09-06 08:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ken28 於 2009-09-04 10:03 PM 發表:
快d好返as.......身子差'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yA" 一定要快D好番!!!
Posted at 2009-09-04 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]