| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2009 年 12 月 14 日 星期一  |
2009-12-14  |
分類: 未分類 |
啦啦隊排左一半咁喇!!*
不過>>睇黎同學們,,都未進入狀態咁gE=]
就黎放 聖誕假La
係時候要搞下. 聖誕趴地 .ka
學校真係多野搞!!
今個星期六.. 詩歌歌唱比賽要決賽了*!
加油吧.. nG WENG U
放假.. 啦啦隊..加油吧.. nG WENG U
C.M 吧*
|
網主回覆
哈哈
Posted at 2009-12-19 07:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sorsor....成日都出席唔到... 我會比心機咖na>.
|
網主回覆
嗯'你真係要努力喇!!!!!!!!
Posted at 2009-12-18 07:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
TOP913 於 2009-12-17 09:36 AM 發表:
比心機呀~
|
網主回覆
好的* 我在努力中.. haa
Posted at 2009-12-18 07:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ken28 於 2009-12-15 12:34 PM 發表:
我又要去睇''
|
網主回覆
係學校比賽架.. 我錄你睇喇!!!!!
Posted at 2009-12-16 01:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
asonku 於 2009-12-15 02:47 AM 發表:
加油讀書啦@@ haha
|
網主回覆
知道 了
Posted at 2009-12-16 01:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fw730 於 2009-12-14 11:01 PM 發表:
加油吧 =)
|
網主回覆
嗯'' 我會的
Posted at 2009-12-16 01:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
高手^^ xd=]加油
Posted at 2009-12-15 01:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
吾係快r. 就比賽喇*3*
Posted at 2009-12-15 01:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好難放鬆.. . .就黎放假''= =
Posted at 2009-12-14 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
再笑我..下次打爆你0.0
星期六又吾打番比我' ;................, Posted at 2009-12-14 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|