個人文件夾

暱稱: °中意!?ˇ° 零``°
性別: 女
國家: 香港

給我的話
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我 的 連 結

\多事的一天=3=

2006 年 9 月 4 日  星期一

今 日 係 學 校 發 生 既 野 實 在 太 多 喇 !!* 今 日 唔 打 日 記 就 真 係 浪 費 哂 =] ]

_________________________________________

番 到 學 校 ,. 上 到 課 室 . . .. 老 師 黎 埋 .. . "

講 左 好 多 野 ,. 收 左 好 多 野 . .. 就 簡 班 長 . .攞簿個D . .叫老師簽名個D= =押冇交功課人名果D*

男 班 長 :: /// (唔知叫咩名= =")

女 班 長 :: 我 (忽傾 the m!ss)

老師簽名: 一男一女

押冇交功課人名 : 君 (太好了,.不過呢個位好容易惹人討厭= =我試過-0-)

講 講 我 點 解 做 左 女 班 長 ~ 布 咁 長 ..." (下 .)

>> 今朝老師又調走左我右手邊既男仔..我好開心..但係最後換黎唔開心...調黎調去都係D樣衰既人= ="

跟住因為某幾個人調左位,.所以要填番好個位置表,.我右手邊條友(岩岩調黎)竟然唔知做咩喎(媽!)

跟住老師問張表係邊度,.我同有幾個人指住(右邊)條友,.佢好似唔識咁.,我咪教佢囉*老師就話好.."

一邊講簡班長個D野,.一邊等條友"條友交完之後...老師望左我幾下- -"唉....D老師係咁..,誠日都俾D題示人!

跟住就話女班長就簡xx玲(即係我= =),.魚死,.,.唔想做班長牙...."想做主席果d炸.....*! <<

就 係 咁 ./ 我 就 "彈" 生 左 = =" 之 後 簡 埋 其 他 ,. 主 席 ,. 副 主 席 ,. 近 身 侍 x (幫老師做野= =) ,. x 樂 (老師話俾人玩= =")

主 席 係 個 勁 串 既 男 仔 . ., 副 主 席 係 我 左 手 邊既 攪 笑 男 仔 ,.*

x 樂 係 洪 振 源 個 Fd (俾老師簡= =")

到 左 小 息  ,. 老 師 仲 要 教 呢 樣 個 樣 " 咩 都 好 似 女 班 長 做 哂 咁 .."

最 後 關 門 係 我 ,. 最 早 番 黎 學 校 又 要 係 我 ! 仲 要 等 埋 全 班 走 哂 先 可 以 走 人 !

朝 早 仲 要 拎 呢 樣 拎 個 樣 ,. 家 下 好 似 男 班 長 咩 都 唔 洗 做 咁 !!

到 左 小 息 ,. 君 同 慧 就 去 左 交 錢 =v= 我 同 佢 地 一 齊 去 ,. 但 係 要 又 拎 班 鎖 匙 ,. 所 以 自 己 一 個 去

左 校 務 署 ,. 勁 多 人 係 度 排 隊 = =" 我 行 左 入 去 拎 鎖 匙 (打鐘*) 拎 完 出 番 黎 ,. 見 到 慧 & 君 ~

追 番 上 去 ,. ~ 上 視 藝 堂 ,. ____+

去 左 另 一 個 室 別  . . 又 係 史 嘉 "賓" 坐 我 前 面 (可以話對面==) 跟 住 上 上 下 ,. 老 師 又 要 D 人 坐 出 去"

唉 . .冇 辦 法 ,. 有 個 男 仔 話 唔 洗 ,. 我 覺 得 佢 勁 白 痴 ,. 唔 夠 人 型 就 唔 好 係 度 扮 型 喇 !!

上 完 之 後 就 小 息 . . .小 息 完 上 中 文 堂 .,/ 係 咁 俾 老 師 點 黎 做 野 (我授夠喇!!)

派 完 野 之 後 就 番 番 埋 位 ,. 同 左 手 邊 個 男 仔 傾 計 =v= 叫 王唯傑 (唔知係唔係咁既字) 勁 攪 笑 ,. 哈 !

跟 住 落 堂 ,. 上 數 學 堂 ,. 我 地 班 分 左 3 組 黎 上 . .. " 我 去 左 3 樓 = ="

個 老 師 惡 下 ., .. " 跟 住 都 冇 乜 野 (落堂-->小息)

小 息 完 左 之 後 ,. 上 番 課 室 .,. 上 班 主 任 科 學 堂 ,.,.

最 後 關 門 係 我 牙 = ="所 以 最 後 上 去 實 驗 室 ,. 但 係 都 趕 到 D 同 學 -c-

排 番 隊 之 後 ,. 我 前 面 個 個 女 仔 行 左 去 前 面 ,. = =

我 心 諗「死喇,.又要經過"佢"度!」 ,. 唉 ,. 死 就 死 喇 = = 

"佢" 見 到 我 之 後 ,. 拍 左 佢 個 Fd 一 下 ,. 話 「咪係佢,.~」 ,. 我 聽 到 得 咁 多 -0- 講 我 壞 話 !??

入 到 去 實驗室,. 老 師 分 位 .. 學 號 咁 坐 ,. 之 後 分 番 高 低 (高係咪有罪!?咩都係高最後!)坐 左 去 窗 果 邊 ~

跟 住 又 係 史 嘉 "賓" 係 我 X 離= ="之 後 老 師 調 位 ,. 調 走 左 佢 ~ 就 調 左 洪 振 源 黎 = =

媽 牙 ! 知 道 左 之 後 ,. 即 刻 個 口 大 哂 -0- 唔 知 俾 咩 反 應 好 . .,因 為 老 師 調 位 既 能 X 太 低 !

跟 住 望 左 佢 個 Fd (王唯傑) ,. 佢 笑 左 一 下 = =" ((笑!?= =?))

講 真 ,. 佢 調 過 黎 ,. 我 都 唔 係 咁 開 心 ~! 上 呢 堂 一 句 聲 都 冇 出 ,. 除 左 俾 老 師 叫 答 問 題 =___="

咁 近 距 離 = =點 算 ,. 仲 要 對 誠 年 ............... 老 師 派 左 張 紙 ~

佢 傳 俾 我 個 時 ,. 2 個 人 勁 監 "介" = =雖 然 一 句 野 都 冇 講 ,. 不 過 佢 都  好 禮 貌 XD "

跟 住 上 堂 ,. 又 有 張 紙 傳 左 俾 我 = =" 係 坐 位 表 . . .我 填 左 之 後 ,. 傳 左 俾 佢 . . .. (都唔知點好)

就 係 咁 ,. 冇 乜 野 ,. 唉 . . .. . . "

之 後 同 君 放 學 . . .. 今 日 冇 交 功 課 既 人 全 部 2 :3 番 去 學 校 = ="

仲 有 - 我 唔 做 班 長 !!!

____________________自 創____________________________

以 為 我 是 個 幸 運 的 少 女 ,./

經 過 今 日 後 ,. 才 知 不 是 . . ..

反 而 是 個 倒 楣 的 少 女 . .. "

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 71 | »