| Question |
分類: 未分類 |
其實我有一個疑問一直壓憶在我心裹很久了
說出來大家別笑我.
其實qooza是否=blog?
...請回
|
|
|
牙盈 於 2008-04-23 06:12 PM 發表:
你係咪derek呀? 路過...
|
網主回覆
係. Posted at 2008-04-25 10:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MANDY 於 2008-04-14 08:20 PM 發表:
-回.qooza是blog的其一.. -c0mment 4U` MANDY字.
|
網主回覆
唔該喲
原來qooza是blog的其中一種.
THxxxxxxx Posted at 2008-04-16 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|