由屯門出發,我同我fd第一樣要做既就係.............食野"
坐614P到兆康站轉車,影左  
再坐"6氐3姊妹"中既大家姐610到元朗食晏

但係間店唔平,不過都物有所值,跟住飽肚之後就去追Enviro 400,140同141,坐140到流浮山

等141期間,除左買甜筒降降溫之外,仲影左D情景相解解悶

等左兩班車,終於等到佢


見返佢

佢有佢去流浮山,我地有我地去..............

准備去大棠既時候,諗住可以坐

點知佢走左去,而嚟架 
去到大棠就當然要影相
相信大家都知道大棠總站既入站方式有D特別
現駙上果個特別既入站方式:http://www.youtube.com/watch?v=XWB8Db6zE-w
 
架601好快就開,我地坐到去朗屏站

轉西鐵去兆康站轉車到富泰邨

一去到富泰就見到226行K58,我地就標左上車,一坐坐到青山灣

就解散走人,原來已經就快7點,送左我fd上車之後就影左張日落相
不過冇上次影得咁好...唯有等下次
全文完,謝點閱
|