真係大吉利是,人地國廢大好日子先嚟沉船死人@@願死者安息
不過我就無理到國慶,趁展期未過,影影D花燈先,同埋食下河。
上環轉車去小西灣坐到佢,當日反車果架@@

不過佢總算冇炒虧,我都可以准時到小西灣
見到[369]車
同見到一個小特見

不過我地冇停留太耐,好快我地就去某位置玩"掃蕩"

其實e個位有好多車阻,又容易正光同貝光,真係見到人果D都唔係好多......;所以我地走左去坐18頭Young Man

到香港仔食野,食完就去睇花燈
唔係佢既話我都對e個燈會0興趣
估下個窿入唔入得去??

睇完我地去左尖咀,影埋個花燈展覽

最後嚟返張合照

功德圓滿~~~本文完,謝點閱
|