開場白唔講咁多,嚟個頭盤先
巴打愛車
開始主菜
去到果陣,好彩我地嚟得早姐,22:45影
等到悶既時候,車到.......喂咪走呀!
後來VA51係11點左右埋站
上車
去到怡和街我地仲有分幾鐘,就進入2013年,e張已經係我係12年影既最後一張相
回程果陣
係咁Happy New Year/新年快樂......
認真高興
返到大會堂,係時候食甜品
師傅玩牌時間
last連個牌都零舍少見
玩完電牌好在仲有時間影37R尾單
元旦附送
祝大家新年快樂,本文完,謝點閱