今日算系我同你分開既日子MA??而家個天好黑牙..冇人陪我,,
冇人要我NA..個心好痛牙..呢排我好開心牙..
你同我講你返工..話有錢搬出去同我住..你知道MA..
我覺得你終於都識諗NA..大個仔NA..吾似我咁..
咩都做吾到..今日打比你..好想黎搵你..你話你遲D打比我,,
點知而家已經6點NA..好早..好早,,等左你咁耐..終於等到你打比我NA,,
得到1個消息..你講既野..你既語氣..話比我知..你想分手NA..系咪
10月11..而家2月2NA..哈..你系"大軍"之後既第1個過左1個月既男仔..
仲有9日我地就4個月NA..哈哈..可能早D離開我,,你會開心D..
吾系我吾鍾2你吾愛你..你要記住..系你吾要我,,吾系我吾要你牙..
咁講既話會對你好D..對吾住..
|