今日11點幾起左身...之後1點幾又同fd去左葵涌果邊打機......之後4點中左右番番上葵盛.....跟住行左陣就番左屋企....到左7點幾我落街見到肥雲問佢做咩....之後佢話等丫水同誠...之後我就同肥雲一齊去搵丫水佢地...之後同丫水同誠同肥雲去到盛家坐左幾分中芝芝打比丫水沂我地過去西村......之後得我一個過到去西村先...見到芝同佢丫哥...之後去左街市平台見到浩.....唉....屌....一陣先講....之後上番去5坐垃圾房到坐......我自己坐埋一邊玩自閉.....冇人彩我....得芝芝丫哥似番個人黎同我傾計......之後包包同肥雲上左黎.....之後我就係到自閉到十點幾就番左屋企喇............
唉...佢黎左....你一定好開心啦...同佢坐埋一齊有傾有笑...你又點會記得仲有我呢個人丫.....見到你個樣就知你好撚想我走啦....你一定覺得我阻撚住你兩個啦.....你自己一個去嘉嘉屋先果時....仲以為你真係梗好死吾同佢痴埋一齊....點知原來你係想你去嘉嘉屋企先....之後叫浩係垃圾房等幾分中在上嘉嘉屋企..等我地個個都以為浩走左......得番你兩個....你好開心啦....點談情說愛,,攬攬錫錫都得啦...係咪丫....係你心目中我不吾上佢....因為咩....估都估到啦.....我吾夠佢有型....吾夠佢有錢...都吾夠佢靚仔丫ma...更加吾夠佢識哄女仔丫ma....... (梗吾撚想見到我...咪開聲囉....洗咩鬼鬼鼠鼠偷偷地梗去嘉嘉屋企談情說愛,,攬攬錫錫丫) 果日我入左差館....你話擔心..果時我都信你仲關心我...但e家我信你就其.... 你問心果句...你擔心定係開心丫 梗吾撚想見到我.....梗以後都吾撚比你見到我囉......得味丫.............................
分類: 未分類 |