年青有為個交流團驗團終於完左啦,
喺雲南果邊6日,好攰,,
第一日,,
9點返到柴浸,,唱詩歌AND禱告,
出發啦,,搭左2個幾鐘車去深圳,
上機,,呀君坐我隔離,佢第一次坐飛機,SO超驚=.=
落機,,到左麗江,,,去行麗江古城,
夜晚竟然訓酒店,,正!!

第二日,,
去左間山區GE小學,,叫「堆美完小」,,
果度D環境真係好差,,同HK相差好遠LO,
廁所仲有好多蟲蟲,,好核突,
我地喺小學果度同D學生一齊玩,,
教佢地英文,,好HAPI,
而且佢地讀書仲讀得好大聲,,勁呀,
夜晚訓學校宿舍,,五個人兩張床
跟本就訓5到,好辛苦,,
第三日,,
朝早去D小學生屋企家訪,,,
行好遠,,,攰,,
但山區D風景好令,,空氣又清新,

THEN去大理食正宗過橋米線,,
原來食之前要飲返碗雞湯,
超好味的,,但好多油,
THEN,去左大理古城行,,,
住賓館,,
第四日,,
搭左五個鐘旅遊巴去昆明,
去左果度一個好出名GE五一聖堂崇拜同交流,,
仲唱左兩首詩歌,
第五日,,
去左「逃城戒毒村」做義工,
果度D環境5錯,,D人都好NICE,
又一齊唱下詩歌,玩下遊戲,,
都好開心..,
夜晚有個團友分享會,,
第六日,,
主要都係遊覽「西山龍門」,,

海拔3000幾,,好辛苦,,
Then..就去行花市..超悶..
下年15:50分上機,,
再見啦,雲南!
22點幾先返到屋企,,
zzzzzZZZZZZ..
|