舞出生活''
[▊×______//"在台上表演得再精彩,,,都要依靠著上主的愛 + *,,▊]
DanCeCYY
暱稱: yInG''
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
20/06/2009
2009/05/20
2009-05-01
比人TAG左.__.
2009年4月2日*
文章分類
全部 (27)
友誼※篇 (2)
生活※篇 (7)
舞蹈※篇 (7)
學校※篇 (8)
未分類 (3)
每月文章
網站連結
FaCebOOk
Talkdance
TotalDance
XanGe
yaH0o bLog
« April 2018 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2008 年 8 月 19 日  星期二   清涼


去完雲南啦, 疲倦 分類: 生活※篇

年青有為個交流團驗團終於完左啦,

喺雲南果邊6日,好攰,,

 

第一日,,

9點返到柴浸,,唱詩歌AND禱告,

出發啦,,搭左2個幾鐘車去深圳,

上機,,呀君坐我隔離,佢第一次坐飛機,SO超驚=.=

落機,,到左麗江,,,去行麗江古城,

夜晚竟然訓酒店,,正!!

 

第二日,,

去左間山區GE小學,,叫「堆美完小」,,

果度D環境真係好差,,同HK相差好遠LO,

廁所仲有好多蟲蟲,,好核突,

我地喺小學果度同D學生一齊玩,,

教佢地英文,,好HAPI,

而且佢地讀書仲讀得好大聲,,勁呀,

夜晚訓學校宿舍,,五個人兩張床

跟本就訓5到,好辛苦,,

 

第三日,,

朝早去D小學生屋企家訪,,,

行好遠,,,攰,,

但山區D風景好令,,空氣又清新,

THEN去大理食正宗過橋米線,,

原來食之前要飲返碗雞湯,

超好味的,,但好多油,

THEN,去左大理古城行,,,

住賓館,,

 

第四日,,

搭左五個鐘旅遊巴去昆明,

去左果度一個好出名GE五一聖堂崇拜同交流,,

仲唱左兩首詩歌,

 

第五日,,

去左「逃城戒毒村」做義工,

果度D環境5錯,,D人都好NICE,

又一齊唱下詩歌,玩下遊戲,,

都好開心..,

夜晚有個團友分享會,,

 

第六日,,

主要都係遊覽「西山龍門」,,

海拔3000幾,,好辛苦,,

Then..就去行花市..超悶..

下年15:50分上機,,

再見啦,雲南!

 

22點幾先返到屋企,,

zzzzzZZZZZZ..

發表時間:2008-08-20 07:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 DanCeCYY 的日誌)


luckylucky 於 2008-09-01 06:58 PM 發表:
正哇~.~我又想去
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好正喔,,
Posted at 2008-09-13 08:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ilbbfe_0323 於 2008-08-25 08:20 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THXXXX哇,
Posted at 2008-09-13 08:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ting_MEE 於 2008-08-25 07:04 PM 發表:
嘿嘿 ... 好開心喔^^我都想去丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻~~
Posted at 2008-09-13 08:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 96
今日人氣: 4
累積人氣: 3275