舞出生活''
[▊×______//"在台上表演得再精彩,,,都要依靠著上主的愛 + *,,▊]
DanCeCYY
暱稱: yInG''
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
20/06/2009
2009/05/20
2009-05-01
比人TAG左.__.
2009年4月2日*
文章分類
全部 (27)
友誼※篇 (2)
生活※篇 (7)
舞蹈※篇 (7)
學校※篇 (8)
未分類 (3)
每月文章
網站連結
FaCebOOk
Talkdance
TotalDance
XanGe
yaH0o bLog
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2008 年 12 月 15 日  星期一   晴天


比賽啦.. 滿足 分類: 學校※篇

今日去朗誦比賽,,好無信心啦,,

LUNCH都無食就去啦,,

第一次LUNCH TIME唔喺學校食LUNCH,,

出去出面食,,原來都5係好多人啫

~~出左MTR,,三個女仔5識去,,

爆爆走去問人,,嘻!

 

三個女仔都係84分,,

耶,,同上年一樣差兩分先季軍呀,,

不過進步左一分咁多,,好開心呀,,

比完賽..黃婷即刻打畀佢個宇宇,,

哇,,低能架!!

發表時間:2008-12-17 08:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 DanCeCYY 的日誌)


syw_wing 於 2009-01-06 08:22 PM 發表:
c[]MmEnT*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ting_MEE 於 2009-01-04 02:17 PM 發表:
衰婆"成日都吾鬼黎探我咖"^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovehsm1314 於 2009-01-04 11:27 AM 發表:
HaPPy NeW YeaR
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ya_ya520 於 2009-01-03 11:03 PM 發表:
哈哈...
cmcm
新年快樂...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 96
今日人氣: 2
累積人氣: 3273