呢幾日都喺度努力溫書,,
搞到黑眼圈圈同眼袋都出哂黎,,
諗住返到屋企即刻訓覺,,
但忍5住開左部腦喺度煲劇,,,唉
啱啱睇完E-MAIL,,CCdC SEND左封野黎,,
CCDC果邊收到我封DanCe Camp報名表啦,,
好采無寄失啫,,,好期待個DanCe CAMP呀,,
距離比賽日子5多,,一個星期左右..
DanCe Club 同志們,,我地要比心機呀,,
我5要再拎甲級獎啦,,我地要拎優等獎,,
拎到優等獎,,我地就可以同圍表演,,
仲有學校文化日呀!!好興奮呀!!~~~~~
以上文章COPY自本人XG..
http://www.xanga.com/smile_dance
得閑上去CMCM啦..
|