唉...都吾知係吾係連個天都咁憎我.星期六又會發燒,燒到三十九度幾囉.
搞到假期果兩日唯有睏係床上渡過,又無胃口食野,食藥仲多過食飯.不過咁快好番個天都待我不薄.
今日放左學之後同阿貴,鴻仔仲有田雞去打badminton,打到八點多真係好好玩呀!不過鴻鴻一個吾小心,打中我隻手,好痛!!!
係度要提一個人,佢就係吳志偉.佢真係一個大好人.記得有一次我地成班人上去玩通頂,佢驚我地第二朝冇野刷牙,
佢就走落街買左支漱口水比我地,仲有好多好多野飲零食 一蚊都冇問我地裸.每一次去佢屋企溫習同玩佢都係風雨不改咁做.
今次打羽毛球佢又作出佢無私愛心,買左兩支水分甘同味.相比起我.我係一個超級壞蛋.居然可以對二位女仕做出d咁ge 行為.
簡直吾係人.吳志偉真係好人過我千萬倍.
|