今日一朝早起身~
一早就要唱校歌!好憎唱=3=
之後就反課室lo~(望咩望!咁中2望ar la!被人發現佐la!)
lunch time同Step,Vivien,Kiwi,Aiko &冇禮貌ge人!食飯~
之後同麻契弟係到玩~haha!契弟好慘ar比Allen & Ernie咁玩
vivien話有d人講英文好"勁"wo~
Very竟然讀佐....唉!!!!
等Ernie教下你把la!高手XD"
放學同Vivien,Aiko &Kiwi去新都城除耳環~
哇!!!!超恐怖!簡直慘不忍睹!嚇死多過食飯!><
P.S:討嚴十字架!!!XD""