| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 24 日 星期日  |
| 讀書? |
分類: 【心情點滴】 |
古人 ,
為穿一身狀元袍,
光宗以耀祖,
不惜十年寒窗苦讀。
今人,
為身穿一身學士袍,
頭戴四方帽,
皆亦然。
或十年窗下無人問,
然一舉成名天下知,
但當中又有幾人?
|
網主回覆
因為高中生活真係好辛苦好辛苦架~~
要好好享受初中生活呢~
Posted at 2010-01-25 10:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mm2i 於 2010-01-24 08:29 PM 發表:
就係好多人想成名..所以好比心機讀書 或者讀書係求生活好一d呢
我讀書..係想改變世界 xd 好似太偉大..
|
網主回覆
其實好多人做既都好偉大,,
就算用少一度電,用少一張紙,我都覺得好偉大架,
偉大唔一定要好似德蘭修女咁,
只要唔傷害到人,,人人都好偉大^^
改變世界,,好事黎架,,keep going~
Posted at 2010-01-25 10:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁要好好享受喇~~
高年班就無得咁開心架喇~
Posted at 2010-01-24 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|