這裡是我所構築的純真世界;
願用時間來刻畫生命中的點點滴滴 . . .
希望有人感同。
每一句留言,都是對發文者最大的鼓勵∼
Dashi
暱稱: 細佬
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
藍變黃
2019-05-14
後來
又回到最初的起點
2019-02-11
文章分類
全部 (353)
攝影 (3)
【心情點滴】 (182)
《愛•故事》 (9)
├音樂故事┤ (16)
三月回憶 (5)
文化 (8)
其他 (31)
高考點滴 (17)
感恩 (17)
電影 (2)
學校生活 (42)
未分類 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 353
留言總數: 129
今日人氣: 24
累積人氣: 18787
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 8 日  星期一   晴天


地獄少女 分類: 【心情點滴】

相信不少人聽過地獄少女的故事,

只要怨恨的力量足夠,

在零時零分零秒,

登入「地獄通訊」,

輸入怨恨之人的名字,

他會被折磨一番,

再被流放到地獄,

而怨恨最終會返回自身,

你也將被流放到相同的地獄。

不過,那是死亡以後的事情了。


我怨恨著自己,

比怨恨誰都要多,

可以輸入自己的名字嗎﹖

我想被地獄少女瞪著,

然後問我﹕「要死一次看看嗎﹖」

可以拜託怨恨著我的人輸入我的名字嗎﹖

我怨恨著這個世界,可否輸入「全人類」﹖

------------------------------------------

不知何年何月何日起,

我成了一個悲觀的人,

尋死的念頭經常出現,

我不知道人生的意義,

生存令人這麼苦痛,

為何人亦要生存?

生無可戀,死亦何懼?

說真的,我想無聲無色的消失於世上,

不帶走一絲痕跡,

若非不忍媽媽傷心,可能...

-------------------------------------------

我討厭看見身邊的人受苦痛,

尤其是我愛的人,或我的至親,

上天,如果你真的有意志,你聽到我的禱告嗎?

若聽到,請不要再使我傷心難過,

傷痛留給我一人承受好了,可以嗎?

若聽不到,是想我去找你嗎?還是要我親身証實你不存在?

不要不要再將我生存,生活的意志一一打擊,可以嗎?

是否,上天其實並不存在?只有地獄而已?






訪客留言 (返回 Dashi 的日誌)


moonfate 於 2010-02-08 09:30 PM 發表:
老實說我不排斥不開心
不開心能給予我很多靈感和體會
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

原先質疑你這說法 ,但原來,我無法不認同
Posted at 2010-02-09 06:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tung =) 於 2010-02-08 07:09 PM 發表:
信宗教,
係感恩上天比你既一切一切,
珍惜你身邊所有擁有既野,
禱告既本質唔係咁的....
你似乎只係將所有既責任推到去上天身上,
你希望上天可以比到快樂你,
但如果你自己本身都唔快樂,
又點去要求人地去比快樂你?
快樂應該係由自己帶比人地,
從而見到人地快樂,
自己先會係最開心的,
我都成日會唔開心,
但係怨天怨人怨自己係冇用架!
你唔會因為咁而得到快樂,
點解唔試下做令人開心快樂果個人?
我想我身邊既人都開開心心,
包括你。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我...我真係咩都唔知,
我自己辛苦唔緊要,但一見到我愛既人辛苦,
我痛,
我唔奢望上天比快樂我,只希望佢唔好比痛苦我身邊既人,
而家望見媽咪咁,我咩都做唔到,
眼白白咁睇住佢辛苦,我好憎自己既無能,咩都幫唔到手,我想哭不能哭,想笑笑不到,
我感謝天,感謝地,感謝命運賜給我擁有的,讓我有愛我的人,
但看見這些人受苦受難,看見媽咪痛苦卻不想我擔心的樣子,我真的冷靜唔到自己
Posted at 2010-02-08 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]