終於完成了六個鐘的econ,
少許出師不位,坐位看不到鐘,不知時間,
微觀還可以,可惜唔知時間,最後唔夠時間,有11分無做,
宏觀其實出得幾易,大部份番炒,條curve拉到好高,但對我來說確是地獄,只能怪我成年中七都無讀,份卷非常空,感覺亦空虛,
微觀應該有c,宏觀就應該u,好彩既就f...希望整體可以合格啦=〕
慶幸的是,彤彤宏觀還可以,我都話你得架啦(你終於可以從此掉曬econ啦XD)
不幸的是,文少同貓貓的情況與我無異,甚不樂觀-3-