好緊張丫,好緊張丫,
聽日就考歷史喇><
回想起,歷史科與我的關係都非常好笑,
還記得低年級時侯,非常討厭歷史科,
或多或少因為唔想讀歷史的關係,選讀了s1班而放棄了a2班,
作了一個大大改變自己的決定(太長,不說了...),
升上中六,選修經濟,中史,生物,
但讀了兩個星期便放棄了生物,不是因為讀不上,而是我太怕解剖或見到血之類(雖然生物係我最有天分的一科-3-)
於是要轉科,選擇只有純數,歷史,會計三個,
我會考drop左附數,無理由而家先黎讀純數,會計與歷史之中,本是打算選會計的,
但無意間問了歷史sir一句:我轉過黎歷史會點?佢答:掂,一定讀得黎∼
係渾渾噩噩的情況下轉了歷史,開始時完全無心去讀,筆記書本幾乎無睇過,只係有時上堂聽下陳sir吹水,
份份essay都係亂做,純粹吹水,但點知吹吹下又有唔錯既成績,
漸漸被陳sir發掘到我的吹水天分,愈讀愈有信心,在我科科都不如意時,歷史反而給予我唯一的滿足感,
如是者,歷史科成為我的食糊科,係我唯一有信心的科目,
不過study leave之後,因為比經濟牽引著,一直沒溫歷史,
直至兩日前考完經濟,休息一晚,尋日才拎回歷史上手,時間真的不足夠了,
但不要緊,我是因吹水而愛上歷史,明天亦用吹水來結束,
發揮吹水神功,盡力拎好成績,報答陳sir知遇之恩.
〔眾人誤解你不重要,需知道伯樂由此至終只得一個,堅持自己,總有成功的一天〕
我會記住陳sir你呢句說話的!
希望希望聽日我不會緊張,我要平穩地度過,只要正常發揮,一定可以奪取佳績!
還有,應承了彤彤,我要拎a!
而且明天是我農曆生日,一定會好運的=〕
願主聽日賜我安寧的心應戰,阿門.
|