終於完成了最重要的一科--歷史,
尋晚完全進入淆底狀態,感謝電話另一邊的你=〕
早上行行下,突然想嘔,好辛苦,應該係我太緊張喇,
到達考場,已經溫唔到,
先戰歐洲史,睇睇題目,不妙,
噢米葛,無俄國/德國/統一運動/一戰二戰原因影響,
選唔到題目,被逼選左奧地利+奧俄關係,內容好空泛,
考完之後,相當氣餒,與彤&貓&振電話一回,收到婷家姐sms,算係平復少少,
再入考場之前,靈光一閃,係40幾分essay中,拎左份軍國主義食落肚(我都而家都唔知點解會有呢個舉動),
之後收到彤sms,好,入考場,閉目祈禱,
大戰一向的死穴--亞洲史,一睇題目,軍國主義,哇哇,上天保祐我呢,
結果狂爆essay,一題爆6版,第二題時已經手殘,爆到5版已經寫唔落去,(但歐洲史兩題都唔夠亞洲史一題多-3-)
一如以往,我又係用極冒險的立場&答題方法,成敗由天定,
考完,輕鬆曬,雖然表現係水準之下,尤其歐洲史極不如理想...
歐洲史應該得c,希望亞洲史可以扳回一城,
不過應該a唔到了,要令彤彤失望了=〔
|