睇完alex既bolg,
我都有以下既諗法:
有時我覺得有啲人好得意,
啲野又唔係同你有直接關係,
甚至稱為無關係,
結果如何都唔會令你少條毛,
你駛唔駛咁火丫?
諗起都吊詭,哈!
你唔鐘意既,
無人逼你理架喔,
反正都對你無影響,
唔駛下下高舉正義之師,大動干戈架!
明明唔關你事,
又講到好似殺你全家咁,
唔將我批鬥得落花流水死不攏休,
仲怕自己唔夠力量,係咁call馬幫拖,
認真搞笑,哈!
又或者,我個blog/facebook寫啲野都係同大家分享下姐,
你岩聽咪聽囉,
你覺得無聊你可以唔睇,
我無逼你睇架喔,
唔駛下下針住我既一字一句,天馬行空地批評,
咁做真係令你開心啲?
不過我都睇化左,
唔會再介意喇,
我咪當睇呢啲人係到做小醜娛樂下我,哈!
客觀善意既批評,
我樂於同大家琢磨,
希望係分享裡面大家齊齊獲益。
但係對於態度又差,說話又冇禮貌,為批評而批評既,我都唔知你搏乜!
你咁火係唔係有啲傷身呢?
|