其實有一件事,我是很後悔的
就是四年前太視財如命,無去COOL牙,而家搞到恨錯難返,哭
我係一個經常抱怨既人,
經常見到廣告:十個香港人,九個有牙齒問題,
心中耐不住破口大鬧,鬼咩,香港整牙咁_貴,基層市民邊負擔到?
野野皮皮聲,整完食樹皮?
可能遲下未夠四十嵗,就要帶假牙喇,哈∼
唔係講笑-3-