|
|
| ★BaBy I 10vE y0u s0 MucH★ |
| 27-10-10(胡文..生日) |
分類: 未分類 |
胡文 生日快樂~
今日同平時一樣~
都係跳下舞~
吹下水丫~
但係最唔同既係...
今日係康康豬既生日@@ll
生日快樂丫~
誰人曾照顧過我的感受
待我溫柔 吻過我傷口
能得到的安慰是失戀者得救後
很感激忠誠的狗
白雪公主不多
認命扮矮人的有太多個 早有六個
多我這個不多 我太好心還是太傻
未問過她有沒有理我的感受?
好後悔Lo
e半年做咩唔認真咁跳丫~
e家重係半桶水Lo~
心灰~
e家要認真跳!!!
|
| 發表時間:2010-10-27 11:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
comment~ 係囉曬哂d時間xddd 加油啦你地xbbbb 十卜you~
|
|
|
cm祥仔` 係咯..哂曬d時間..所以依家要更再加培努力。。。
|
|