今朝8點3返到學校,好多人耶==
成個操埸都人山人海
3E班房係6樓,好...高...呀...
上到班房,同ET坐 (有計傾^^)
Mabel同小彤坐我地前面
小息落左去5樓搵fd
"龍懷軒"係廁所show腹肌,激凸
開學禮start,
我坐左係班主任隔離==
當校長講野個陣,
我悶到頂唔順,訓著左><
班主任用張紙打左我個頭一下
跟著嚇到醒左......
放學係富善商場見到豬兜,
就一齊返屋企
*forget左bring答案俾ViVi , Sorry呀*