哈哈~今日有兩樣開心,一樣煩腦~
第一樣開心~今日終於見到奶爸啦!!好鬼開心又緊張~>w<,我偸望佢,俾佢發現左!!真係無奈呀~
之後買左隻W-inds俾朋友仔,成機望多兩眼~點解會咁緊張ga!! 但真係好開心呀!!
第二樣開心~係《バックダンサーズ!》會係香港上畫~予告實在太吸引啦!!同埋有D感位~
《バックダンサーズ!》即係(Back Dancers)講述一個人氣歌手JURI突然退出,得番4個Dancer,由4個Dancer在這段時期所遇到ge錯敗,迷失同勇敢追尋夢想ge故事!!
由hiro,平山あや(無記錯係五個僕水的少年入面ge女主角),ソニソ(Sonim),サエコ(Saeko)主演!!
hiro同Sonim跳得最正,可能有跳舞低掛~不過平山あや同Saeko都跳得好好!!hiro越嚟越索~
http://www.b-dancers.jp/
按~予告コチラCLICK~就睇到予告!!
一件煩惱事~D同覺問我接唔接job喎~雖然上年做過!!但我好驚,好驚同D陌生人合作,雖有一兩個係識,同埋好耐都無練習過驚唔掂呀!!
一日就要答人接唔接lu~點算好呀!?又想接又想唔接~
|