考完試lu~成身鬆哂!!
我都未試過考試咁緊張!!好驚唔合格!!我太蠢了~
一早到試場就緊張到............................由2點半考到5點幾~手都震呀!!
要到3月先知結果,希望合格啦!!因為下年ge目標係三級試!!
我要更努力學好D日文!!
考完試之後同fd行街街~去HMV去打機去扭蛋等等..........
前幾日睇左SAWIII,真係好血腥呀!!一開場好正呀!!點解可以諗到咁酷刑ge!?
雖然SAWIII係買弄血腥,但係意識上亦係令人去珍惜生命ge電影!!
有D人不尊重自己ge生命,或者頽廢自己ge路(我都係),一到絶處靜係識得逃避~
而想繼續生存ge人就...........
如果我要過電影入面ge難關會點ne!?人性最真實ge一面呈現,我最真實ge一面會係點ne!?
會憎恨心重!?記仇!?仇殺!?或者眼眼白看著其他人殘殺!?
好難想像生處電影入面ge情景!!真係直得一睇!!
其實仲有好多感想ga~但唔識形容!!T‐T但俾到我好多新ge諗法!!
|