洋娃娃虐殺少女物語
愛上血腥與自虐~令我痛快 愛上J‐Rock~令我瘋狂
前幾日~發現有隊band真係超有趣!!
完全俾個主音ge動作吸引(真係好搞笑~)
同埋第一次聽就好中2e首歌!!
e首係我近排最中2!!>w<
不過~搵e隊band真係好難搵!!因為我最怕睇片假名T‐T
睇完個名都唔記得左T-T,本人有失憶症........
music station過個Live真係最精彩!!
最中2唱e兩句!!「ギリギリガガンガン」同埋「今日は最高」
個主音重要挖鼻!!哈哈哈哈哈哈哈~
最搞笑就係連宇多田光都講「今日は最高」好可愛呀!!
我諗我應該要講「うた最高!!」哈哈~
ザ・クロマニヨンズ的「ギリギリガガンガン」
music station過個Live~
http://www.youtube.com/watch?v=zICRmHceohw&mode=related&search=
PV~
http://www.youtube.com/watch?v=QOFmDZ7cq98