最近~常常去聽Yuki的歌!!
把聲真係好可愛!!
曲詞都不錯!!
不過~佢個樣真係唔似35歳!!大我成十幾年~(驚訝中)
初時仲以為佢細過我(汗......)
佢真係似年年18歳!!(保養得真好!!)Yuki好可愛>w<
今日~心情都好差!!朋友,事業,跟住就到愛情..........
我好後悔e兩月無見佢(因為我連見佢ge勇氣都無)
佢而加應該無做啦!!以後都見唔到佢!!
過一刻真係有D衝動喊!!
個心好似俾人打沉左咁~
一年零六個月暗戀你ge日子希望可以快D過去!!
但我仍忘れません!!
希望好似首歌咁會堅強面對前路!!
係Live入面唱唱下喊,唔知係咪諗起大仔ne!!見到你咁我個心都有D酸!!
http://www.youtube.com/watch?v=oBdFVloCF90
不過e個PV令首歌有feel D!!
http://www.youtube.com/watch?v=I7Sx7j7SE7U
YUKI 歓びの種
倒立中看到的冷冷天空
哭泣著 臉紅了 俯視條條街道
身體隨風起舞 笑容四溢
意想不到的堅強 旅途還將繼續
藍色的項鏈 我送給你了
有毒的蘋果 不小心吃下了肚
會從舞臺的上方 重重摔下哦
記得再把繩子系繫牢
別錯過了親眼看著 歡樂的種子
在溫暖的大地上 生根發芽
隨風飄蕩 精疲力盡
巨大的甚麼東西 在推動我前進
憧憬的夢和魔法之歌
我無論何時 都會做到聽到
邀請那個人去哪裡玩
面朝未來 走向明天
寫封信吧
即使充滿錯誤 只要彼此明白
就能攜手前進
也就是說 無畏無懼
獲得幸福 握住自已的車票
向日葵的香味 雨後的天空
如果有人送給你 請一定要收下
試著被罵 試著被愛
發自內心 充滿相信
太陽有升有落
燃燒時的暗紅色
就是生命的顏色
讓人生更清澈透明
試著讓那歡樂的種子開花結果吧
讓我們來澆灌那名為[愛]的水
向日葵的香味 雨後的天空
如果有人送給你 請一定要收下
別錯過了親眼看著 歡樂的種子
在溫暖的大地上 生根發芽
|