| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 3 月 10 日 星期一  |
| さくらんぼ |
e一兩個星期,工作發生好多野............
見到個同事D大獲野,真係..........(都覺得有D難受!!)
不過~自從一月轉到e間分店之後,壓力大左,疲勞勁左,但又開心左,自由左少少!!
過度大部份ge人對我都好好!!
而ラルく會係月尾嚟香港宣傳!!我要見到你地呀>w<
重有就係~大塚愛會係秋天嚟開Con!!(希望係真啦~)
第一次愛上你的さくらんぼ!!
當金魚花火出現,就註定你是我的其中一個本命!!哈~
喜歡有活力的歌,也喜歡淡淡的悲涼..........
さくらんぼ 大塚愛
http://www.youtube.com/watch?v=yod-hvRqAQI
打開記事本 已經過了兩年了
果然感受很深 有一點不好意思的感覺
這當中 你曾經對我做過很過分的事
我也曾經說過很過分的話
滿滿的內容 很甜很甜的感受
哭哭啼啼的一天 單車旅行 這些都難以全部描述
因為 實在太多了嘛!!
綻放笑容想和你心連心
如果說在那一頭 可以看見些什麼相愛的兩福的天空
比鄰而居 你和我像一串櫻桃
你給我的東西 令我感受到愛情
我給你的當然 是我全心全意的愛
感覺果然很好 共同作業 處罰遊戲
歷央變得更深?超出了我的想像
哪怕只是 少了一個 都不得了
不夠 不夠! 不夠!!兩人間的牽繫
綻放笑容 想和你相擁在一起
如果要預測 遙遠的未來
相愛的兩個無論何時
比鄰而居 你和我 像一串櫻桃
綻放笑容?想和你心連心
如果說在那一頭 可以看見些什麼
相愛的兩人 幸福的天空
比鄰而居 你和我像一串櫻桃
綻放笑容想和你相擁在一起
如果要預測遙遠的達來
相愛的兩人 無論何時
比鄰而居 你和我像一串櫻桃
相愛的兩人 無論何時
相愛的兩人 無論何時
比鄰而居 你和我 像一串櫻桃
|
| 刊登時間:2008-03-10 12:29 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
tong 於 2008-03-20 05:36 PM 發表:
你無大獲野就得啦!休息多D啦!成日都夜瞓...
|
網主回覆
不過~過個同事仔做埋下個月頭唔做lu~
我都唔想夜訓ga!!但我想多D時間做自己野嘛!!
不過~眼訓係幾辛苦.........T‐T Posted at 2008-03-25 02:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|