| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
We are X !!  |
今年突然間好多日本人同外國人嚟開con~
有ラルク啦!!大塚愛啦!!更驚喜係X JAPAN 8月嚟開con啦!!
解散左咁耐,終於重組啦!!
雖然已重組,但係X JAPAN 已不再係以前的X JAPAN !!
因為..........hide永遠都不可以再同X JAPAN 同台演出!!
雖然係咁,但係hide的精神永遠都係同X JAPAN 同在,永遠記係樂迷心中!!
係3月28,29,30日的Live真係好精采!!希望可以親身感受........
回憶X的經典,回憶hide............
We are X !!
http://www.youtube.com/watch?v=noLxQtm-HM4&feature=related
|
| 刊登時間:2008-04-28 01:21 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|