我地既多啦A夢趁住復活節又過左黎澳門~
話事話,佢真係瘦左好多
佢既肥胖快將不在~真係可惜 T.T
佢黎得澳門,當然要同佢出去玩下啦~
(實質玩個多啦A夢多d)
first,過左去氹仔踏下單車@ @
一路去氹仔既同時,個香香唔知發左d咩神經
一路笑,笑,笑,大聲笑:))) 同鄧玉芳有得揮
連多啦A夢都質疑緊咁耐冇見香香係咪shot左-,-
踏單車過程費鬼事講,反正真係好頹 /.\
認真羞家!就黎冇面見人...
踏到咁上下,等埋個肥明就去高M同朱wing佢地集合
有人以為新地樂係一樣野食,唔係野飲既....
囧,我冇野講= =
又走去乾坤閣打邊爐~
去到發覺自己腦殘得十分嚴重-,-
個死肥仔,傾電話個樣好鬼頂癮XD
食花生食到佢好瀟灑,一手將成碟花生食落口XD
食完走去水塘影相之後歸家了~

photo here: http://www.facebook.com/album.php?aid=19360&id=1815742480&l=307b20e0b9
|