今日渡過了初二最後一堂,亦都係我掛住個戊字最後一年(?)
由一年班到初二我都係xx戊班,難免我對呢個戊字有o的傷感
今年發生好多事,改變左我好多
以前由一個書呆子變左______(你地認為?)
依家o既我同幾年前o既我對比,有360度大轉變
過去的初二,令我最深刻係軍訓,亦係改變我最多的時候
最痛苦,最辛酸o既時刻就在這裹,魚腩命令聲已成絕聽
諗諗下,去多一次都唔錯*v*
今年有一部份o既野要離開我地,唔知點解有一種說不出聲的感覺
可能大家已經渾到熟一熟
不過有o的野想佢走都難-,-
展望下未來,或者未來會更好(?)

|