冇心打blog,日日都唔想打xD
開學都開左2個禮拜到lu,真係番學既就番左5日
老師還可以吧,起碼都唔會好難頂XD
同學就......廢時係度講啦@@
英文變左外籍老師教,其實都幾好,因為佢d 英文好易明=]
好過miss yeung解字個陣會用個更難既字去解釋一個字xDD
今日度高磅重,高得好少呀T^T,而家得162咋原來T^T,好慘呀~~~~~~~~~~~~~~
仲要50 kg 添,唔通我真係冇得高T^T
冇心打,唔打喇~~~~~~~~
P.S : holly 生日大大大快樂XD