.*XanGa*. .*loGin*. .*My xAnga*. .*reAd my pf*. .*aDD me*. .*subscribers*. .*Subscriptions*. .*edit Look n feeL*. .*sigN out*. .*Designer'S XanGa*.
2005 年 9 月 23 日  星期五   晴天


無錢洗的一日。。。 分類: 未分類

唉。今日一起身就即刻去佐搭車啦,點知遇到個舊同學喎,就同佢傾佐兩句啦。架車就黎啦。。。

返到學校...........口喝..........點解無錢....唉黑仔囉。。=,=""

跟住就上返去啦。。。上堂既時候口喝到訓著住喎.........>3<係咪覺得好奇呢,口喝仲訓得著。

嘻嘻嘻!!!到佐午餐我就叫佐個 fd比 d水我飲啦!唉.......舒服晒.......@m@

又到佐放學,落到去學生會門口...>2<咁多我識過 d人既...........跟住我行埋去問佢地做係到做緊咩。。

佢地話係到等人=,="♀返到屋企。好眼訓,咁就訓著佐啦。﹏。.........嗚嗚嗚....................嗚嗚嗚..........

嗚嗚嗚...........嗚嗚嗚............................轟...........醒佐......咩樹.......原來要食飯呀媽嚇醒佐我啦