2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


GD* 分類: 未分類

金蕉1起身`睇下個鐘`已經12點7LU
之後冇咩做`睇下電視`
工商籃球決賽`香港輸左牙-3-*
睇完就落街幫Mum拎野上黎*!
順便買d野食**
上到黎突然想用番LE個QooZa`!
So即刻整整佢`
俾d意見牙吾該>V<*
夜晚冇野做`成晚係到睇電視*
睇左Rainie小型演唱會
`好正牙>W<*=]
聽日去OCEAN PARK牙..>333<*
恨左好耐Ga Na>口<*

老婆`我等你番黎牙




訪客留言 (返回 DerekCKL 的日誌)


NICO-----敏 於 2006-07-23 06:21 PM 發表:
HALLO~你個板幾好∼!!有d童話feel∼!!@@唔錯∼唔錯∼∼∼!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE::敏*
 
THX你牙*!
記住要多d上黎WoR..xDD`!
 
               FRoM::霖b*
Posted at 2006-07-23 06:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





DerekCKL
暱稱: ★[*|\Lam仔°|▲×`
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2006-09-09
-3-*
    *
THE FIRST DAY I GO T...
bB*
文章分類
全部 (367)
HOLIDAY* (27)
SCHOOLDAY* (5)
未分類 (335)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
'''有嘢UP__|\/][
LE排有好多野做~可能會唔打日記~不便之處~敬請原諒>33<[[
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed