今日普普通通, 返VTC 8:30 放 4:30
8:30am- 4:30 pm: 上堂, 今日阿sir 有教野, 唔係聽威水史. . . 終於感覺到我係有俾錢上堂. . . 今日學裝卸車輪. . .
5:10pm: 因為今日有義工返, 但7:00pm 開始, 所以決定出擊VO4, 打左三鋪 = =" 兩鋪用飛燕VH, 一鋪用747H, 當我用緊747H時, 突然有人向我後面話"咦, 部機好型喎. . ." 我初時意為都係VO pilot, 但原來係"潮州人" , 個關即刻輸左 = =
7:00pm: 義工開始, 我係幫阿聰手(以前我o既補習老師) , 對住班小朋友 = =, 應付唔來. . . 但係今日camp 翻上次o既津貼, 有$300~
聽日, 林話出旺角買野, 我都要買兩樣
1: Kanon Original Soundtrack
2:電擊萌王
|