11月9日 木曜日(四)
上半時間係上學日子, 冇咩野好記. . . 只不過有English listening test
感想? 太簡單了(炸飛. . .
6:00pm: 因為林話出敗家之地(旺角), 但約左佢9:00pm, 所以又出左火星(VO4). . . 打左幾stage, 見到Surya~, 同佢team左幾鋪打電腦, 之後KKL來挑機, 死左. . . 真係好對唔住Surya. . . 不過我覺得唔錯. . . 玩翻VO o既時間唔長, 咁快可以識到班m傾 o既人~ 最後打多幾鋪向8:00pm 離脫。
8:00pm: 在路上途中, 林來電, 話佢唔來 囧囧囧. . . 不過估到 la. . . 8:00pm先向上水放工, 出到來都夜la。 結果孤身走向敗家之地。 去到阿Sam度, 買左予定個兩樣野, 加上定左Shana的figure~ 不用說la~ 萌~
http://www.toys-works.com/showwindow/pvc/img/pvc_sha_uk_ph.jpg
-----------
11月10日 金曜日(五)
上半時間又係上學時間, 未有野好記. . .
8:00pm: 同風, 邦&媽到聯和墟o既雅士餐廳食西餐~ 感覺太爽la~ XDDD
----------
11月11日 土曜日(六)
12:00pm: 風冇出, 孤身到達火星~ OX人已在, 打打下電腦佢挑機, 挑cap帽叔叔&HKS, 我陪佢~ 可惜都係輸. . . 實力不足。 打左冇耐, 京到達, Surya到達, 一行人出麥記午餐, 之後軒突入, 佢慘lu~ 幻獸幫佢點餐. . . 食飯時傾下G gen, 高達, VO o既野, 自己覺得好融入氣氛~ 其後上翻去, 山細, JoeJoe, 師父等到達。 挑機時間. . . 當日冇咩點贏. . . 不過太好彩, 有四張咭支到野~~
1. Apharmd J/A 砂之勳(最愛機, 最愛色)
2. Bal b Cista (愛用機之一(?))
3. Fei Yen with BlueHeart (準愛用機)
4. Temjin 707 J/c (企劃中. . . (炸飛 )
我只好說: 俺の運のは...十分強いさ!!! (被帶到牆角圍打 orz)
不過今次約左救恩o既friends 食飯, 冇直落, 聽阿京講有好多kuso野我miss左. . .
7:00pm: 我同兩個friends向旺角食飯, 阿Ray生日, 我同Jason 送左盒Gundam 模型比佢, 兩盒都係我選= =; 食飯地點本是定好去魚米之尊, 結果冇位, 老闆話唔使等. . . 之後去朗豪坊, 去簡單廚房, 又冇位, 又貴. . . 結果去左味千 囧. . .
不過估唔到, 阿Ray 現在中六的辛苦. . . 我又幫唔到佢d 咩. . .
-----------
11月12日 日曜日
9:00am: 起床, 睇Kanon 第六集, 開始進入主題, 今集笑料冇頭5集咁多, 主要交代少量劇情. . .
12:00pm: 因為風星期六冇出火星, 結果又出多次。 星期日明顯少人好多. . . 我地都有約京。 一去到, 就見到西友 囧, 我用飛燕BH 打贏佢幾鋪, 之後我又用J/A 打贏佢, 佢就一直用747a. . . 1/4 o既勝算. . . 可恨. . .之後我改用景清"凬" 打, HKS可能因為見到, 用架景清風出來打. . . 簡直係侮辱. . . Round 3 我已經減左一半血, HKS明顯格鬥唔夠我打, 佢爆氣 (皿). . . 簡直係侮辱. . . 諗住中一野唔死住, 結果減晒 囧囧囧。
飯後, 京出現。 有同佢打, 有同佢team, 但今日可能之前打得太多, 打唔出實力。 真係好對唔住呀~ 京. . .
|