運命記
三年計劃

BackBGM: 東方妖々夢 ~ Ancient Temple
Wallpaper Fighter: F-15E Strike Eagle
Destinyg04
暱稱: Destiny
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2008-01-01
人生
11月4日 YMC 遙控盃
2007-10-02
2007-09-24
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
az01
好友名單
尚無任何好友
網站連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 32
今日人氣: 51
累積人氣: 2650
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 18 日  星期六   晴天


土曜日, 火星戰線 滿足 分類: 未分類

星期六, 例牌的火星戰線。

同風到達火星後OX已經同一個未見過o既人team打緊, LED都到左。

食飯前team風打左幾場, 個幾場都贏, 感覺唔錯。 其後Surya, 京等人都到達。 之後又打左幾場;

我同Surya有一場佢用飛燕CH, 我用BH, 另一邊有VH同PH, 飛燕齊哂 XD 不過個場輸左就有D可惜~不過冇所謂LA~

其後同風, 京, Surya四人到鄰近目黑補給

戰線復歸, 老手等人在場, 悶場開始, 不過都有打, 奇怪我用J/A 竟然打贏Joe Joe~ 雖然好悶, 但感覺唔錯。

軒, 明, 邦太都在場, 之後8人行到吉吉第二次補給, 有講有笑。

之後上翻去, 西友出現。 佢又用Temjin T_T. . . 我打唔贏呀. . . 京同Eason 用H打到佢死下死下, 之後仲突個頭出來爆shit XD, 嚇親人呀~ XD

最後一場, 老手回來, 同keroro & joejoe打. . . keroro架J/A commander好正, 但我輸左比自己鍾意既機手上. . . orz 不過佢令我將架砂勳改做commander。

以上, 總括, 我打比風多, 比佢話 ><






訪客留言 (返回 Destinyg04 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]