星期六, 例牌的火星戰線。
同風到達火星後OX已經同一個未見過o既人team打緊, LED都到左。
食飯前team風打左幾場, 個幾場都贏, 感覺唔錯。 其後Surya, 京等人都到達。 之後又打左幾場;
我同Surya有一場佢用飛燕CH, 我用BH, 另一邊有VH同PH, 飛燕齊哂 XD 不過個場輸左就有D可惜~不過冇所謂LA~
其後同風, 京, Surya四人到鄰近目黑補給
戰線復歸, 老手等人在場, 悶場開始, 不過都有打, 奇怪我用J/A 竟然打贏Joe Joe~ 雖然好悶, 但感覺唔錯。
軒, 明, 邦太都在場, 之後8人行到吉吉第二次補給, 有講有笑。
之後上翻去, 西友出現。 佢又用Temjin T_T. . . 我打唔贏呀. . . 京同Eason 用H打到佢死下死下, 之後仲突個頭出來爆shit XD, 嚇親人呀~ XD
最後一場, 老手回來, 同keroro & joejoe打. . . keroro架J/A commander好正, 但我輸左比自己鍾意既機手上. . . orz 不過佢令我將架砂勳改做commander。
以上, 總括, 我打比風多, 比佢話 ><
|