例行的VO4 戰鬥改為今日, 因為BON太本來約星期六, 改為星期日, 原因, 不明。
今日早上, 被風來電吵醒了, 結果如我所願, 可以比平時早一小時多出門。
今日戰鬥狀況, 和以前一樣, 我只有中期, 中上期是活躍, 初期和尾期我是不行的。今日有我未見過的大將(Blade”生”), 大將, 一個字形容, 勁!! 今日同大將只有一次對話, °どそ. . .此外也沒有和大將team, 下次有機會一定要~!
今日主要使用機體不是慣用的APHARMD, 竟然是我不多慣使用的RAIDEN, 不過是512A。昨日才支給到, 今日第一次使用, 想不到比我想像中好用~ 512A完全適合我的打法~。512A 係格鬥機, 速度唔算低, 甲厚, 劍長, 射擊省電(浪射)。本來想支給來玩玩, 結果佢在我心目中以接近成為我主力機。 但512A 要取代APHARMD 的地位還差很遠。
但最近用APHARMD 的實力開始下降. . . 打的時候不知自己在做什麼。 我想下一次出擊會多使用APHARMD, 如果唔係就真係死 OTZ. . .
講返今日體會同感覺
體會到兩部RAIDEN team 會係非常之強~!
要感謝山細的指導~!
感覺到自己不太認真, 非常對唔住今team過我輸左既朋友. . .
我覺得自己比小部分人強, 但我不想就此後退, 因我不想連累他人, 我不想被他人憎恨。 我也想有光輝的一刻. . .
以上
|