運命記
三年計劃

BackBGM: 東方妖々夢 ~ Ancient Temple
Wallpaper Fighter: F-15E Strike Eagle
Destinyg04
暱稱: Destiny
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-01
人生
11月4日 YMC 遙控盃
2007-10-02
2007-09-24
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
az01
好友名單
尚無任何好友
網站連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 32
今日人氣: 11
累積人氣: 2682
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


2006-11-27 分類: 未分類

例行的VO4 戰鬥改為今日, 因為BON太本來約星期六, 改為星期日, 原因, 不明。

 

 

今日早上, 被風來電吵醒了, 結果如我所願, 可以比平時早一小時多出門。 

 

 

今日戰鬥狀況, 和以前一樣, 我只有中期, 中上期是活躍, 初期和尾期我是不行的。今日有我未見過的大將(Blade””), 大將, 一個字形容, !! 今日同大將只有一次對話, °どそ. . .此外也沒有和大將team, 下次有機會一定要~!

 

 

今日主要使用機體不是慣用的APHARMD, 竟然是我不多慣使用的RAIDEN, 不過是512A。昨日才支給到, 今日第一次使用, 想不到比我想像中好用~ 512A完全適合我的打法~512A 係格鬥機, 速度唔算低, 甲厚, 劍長, 射擊省電(浪射)。本來想支給來玩玩, 結果佢在我心目中以接近成為我主力機。 512A 要取代APHARMD 的地位還差很遠。

 

 

但最近用APHARMD 的實力開始下降. . . 打的時候不知自己在做什麼。 我想下一次出擊會多使用APHARMD, 如果唔係就真係死 OTZ. . .

 

 

講返今日體會同感覺

 

 

體會到兩部RAIDEN team 會係非常之強~!

 

要感謝山細的指導~!

 

 

感覺到自己不太認真, 非常對唔住今team過我輸左既朋友. . .

 

我覺得自己比小部分人強, 但我不想就此後退, 因我不想連累他人, 我不想被他人憎恨。 我也想有光輝的一刻. . .

 

以上






訪客留言 (返回 Destinyg04 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]