今日返到學校上既第一堂系...
美術堂牙!!bc美術室..唔入得既關係....
我地去213室度上wo!!勁慘耶!!
分組同左我右面既林x明同埋後面既劉xx~~
勁爆乞人憎wo!!本來都唔想同劉xx嘈架!!
佢系都要嘈...冇計拉!!咪同佢嘈囉!!
213室度我勁精神wo~~系甘同人打架!!yaya!!好玩~好玩
***************************
到數學堂....牙sir話數學小測唔合格既人要罰留堂wo
我唔合格wo~~所以要罰...唔多happy~~
上晒d堂...就放學la!!【嫻頭】叫我陪佢返屋企...
我話要去打波.....跟住..佢就嬲左我....
話我顧住打波..都唔陪佢放學wo~
其實..我系去罰留堂架!! (講到我好衰甘tim)
***************************
返到屋企...我就幫自己整靚靚個頭la!!
我4佬話從來都未見過我甘靚wo~~
其實..佢想打電腦先甘講架ja!!
正一擦鞋仔......-w-
|