哇..今日好攰,好眼訓呀..
琴晚成2點幾先訓..今朝8點就起身了.
本來5想去補課既,不過,由于功課既原因啦,我都係去咗
同埋今次係最后一次補習啦^^
哈哈..好嘢~
后邊補完習就去咗深培練舞..
哇咔咔..今次學得5錯,下次要繼續努力呀..
后邊,就同他奶去行街街^^
一開始我返屋企既目的就係摞嘢啦,結果去到輕鐵站先林起我冇帶=.=
結果又要他奶陪我行返去><
5好意思呀,他奶,要你陪我行多轉><
后邊我地去咗新北江食嘢,又去銀座行咗下..
哈哈,情侶裝呀
后邊返屋企..
身為路癡既我,竟然搵到爸爸間鋪頭,真係難得><
|