今日都返到學校都算幾早..
去到canteen,一直望..奇怪?點解見5到小晴既?平時佢會早過我好多既bo~
去toilet 偷偷sdSMS比小晴.(第一次系學校用手機呀!)
原來佢遲咗返渦..
然后我就先上去摞書啦.
然后早會..今日係敬拜神!
Econ:上堂先見到小晴,佢話佢啱啱返到..哎,下次要小心d,5好遲到啦!
English:上堂有d同學系度吵,渣古有好多次都比人打斷咗..無奈..
Math:E班既人冇黎,全部去曬3x,得我地D班既同學仔,阿sir就摞咗好多練習比我地做,真係好無聊...
Lunch:我摞完飯之后以為小晴會過黎,結果佢同其他fd系另外一邊坐.然后我食完飯再過去搵小晴..
下晝係Life,我同小晴行黎行去,我地一直都5想入禮堂住,因為入去就要分開坐了 哈哈,我地難分難舍..
入去之后,都有幾多節目,但係..我都係好想訓覺呀!
放學之后,小晴有事先走咗,但係佢黎班房門口同我say goodbye!哈哈..好開心!小晴就係咁樣,做好多事,都會顧及到我!小晴,多謝你!
后邊我留系學校,本黎要做壁報既,但係后邊d人都走曬,小晴又走咗先,所以我就留低做功課..然后一直到6點先返屋企..
返到屋企,媽媽打電話話外婆聽日要出深圳,..因為,佢既頸..已經痛咗好耐,之前叫佢出黎睇醫生佢都5肯..宜家..好似已經開始嚴重,5知係因為腫瘤,定系肺部感染..如果係肺部感染,咁就..好嚴重!!!我真係好驚,好驚外婆有事..天父,我求你,5好比外婆有事,好嗎?我真係好擔心..
本來林竹聽日榮小晴出街..但係我好想返去探外婆,我想以家多珍惜同外婆一齊既時間!
小晴,sorry牙!原本應承同你出街,但係我又..真係好對5住呀!
但我知道你一定會體諒我,啱先sd咗SMS比你,同你講話聽日既事,你5單止冇怪我,仲要我聽日返去要小心..我真係真係好感動!多謝你!
返去2日,我都會掛住你架!
|